2012-12-11

Imorgon är det min sista arbetsdag på ICA Maxi i Solna för det här året i alla fall. Det är sjukt vad tiden går fort!

På fredag åker vi till Skellefteå för att umgås med familj och vänner, och även för att gå på Navids namngivning ♥ Jag ska läsa en liten dikt om att vara fadder/gudmor. Tänk att man alltid blir lika nervös när man ska prata inför folk? Önskar att jag hade Eriks nerver när det kommer till det. Eller till det mesta faktiskt! Men det ska nog gå bra.

Sen är det ju bara 11 dagar kvar tills vi åker till New York!! Helt galet att det är mindre än två veckor kvar nu. Längtar jättemycket efter att få åka iväg på semester tillsammans med Erik. Känna av storstadspulsen i 3 dagar för att sedan åka vidare till vita stränder och turkost vatten. Vi får hålla tummarna för att det kommer att vara sol, för de senaste och kommande dagarna verkar det vara väldigt blött där nere... Vi får hoppas att det regnar av sig nu och att solen vill titta fram när vi är där!

 
Nu ska jag försöka sova, ska nämligen upp ganska tidigt för att köra Lisa till arlanda, sen iväg till jobbet. Tror att det kommer att bli en seg dag. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback