2012-11-04

Idag när jag kom hem från jobbet så fick jag tre röda rosor och ett fint kort av Erik. Så himla gulligt! Jag blev så glad så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen. Kanske låter lite överdrivet, men jag blev verkligen glad och rörd. Min fina Erik som tänker på mig! ♥
 
Sen måste jag bara säga att det smärtar att se att det är så mycket tråkigheter i mina nära och käras liv. Jag vill bara säga att jag tänker på er, jag önskar jag kunde hjälpa!

Nu ska jag försöka blunda en liten stund medans Erik är på innebandyn. Fick inte många timmars sömn i natt på grund av min förkylning som fortfarande inte ger sig. Hoppas på att sömnen kan reparera lite. Kram på er!
 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback