2012-11-16

Snart kommer du till oss. Som jag har längtat!! =) Kommer att användas flitigt under resan och även efter. Hoppas att jag hinner med att lära mig lite inställningar och så innan vi åker. Får ta hjälp av mina två syskon som har erfarenhet av Canon sedan tidigare + läsa till mig hur jag gör på internet!
 
Nu är det inte länge kvar innan det börjar hända saker heller! Den 13 december är sista dagen på jobbet, det är alltså bara 27 dagar tills dess, knappt en månad! Känns helt galet, men ändå så bra. Håller fortfarande tummarna för att jag kommer att komma in på skolan. Allt kommer att bli lite jobbigare om jag inte gör det. (Så håll tummarna med mig!) Nu måste jag plocka undan frukosten och sedan gå till jobbet. Jobbar till 19.30 idag, känns lite surt, men vad göra?
 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback