2012-11-30

Läste detta på aftonbladets hemsida när jag vaknade idag.. Vi får hålla tummarna för att de delfiner vi kommer att träffa är lite vänligare inställda. Man undrar ju vad det var som triggade igång det hela? Tycker lite synd om dessa djur som får ställa upp på alla dumma turister dagarna i enda.. Hmm, ja vi får se hur vi gör när vi är där.

Nu är det bara 9 arbetspass kvar, och bara 22 dagar kvar innan vi sätter oss på planet mot New York! Helt ofattbart.. Börjar få lite smått panik över vad som ska packas och inte osv.. Men jag gör väl som alltid, packar allt i sista stund. Nu måste jag borsta tänderna i racerfart för att sedan skynda mig till jobbet. Jobbar till 19:30 idag. Bläää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback