2012-10-15

Ansökningarna till vårterminen är inskickade. Om allt går som jag vill så blir jag student i Januari! Det känns som det bästa alternativet just nu eftersom att jag har tappat intresset helt för mitt nuvarande arbete. Tråkigt men sant.
 
 
Sen i December åker jag och Erik till New York och firar jul, det kommer att kännas konstigt att inte umgås med familjen som alla andra år i hela mitt liv, men det känns som att det är rätt tillfälle att åka iväg nu. Efter New York åker vi direkt vidare till Mexico för lite sol och bad. Jag längtar såå mycket!
 
 
/J
 
 

Kommentarer
mamma säger:

Så skön känsla jag får inombords av dina val här i livet. Fortsätt att vara !

Svar: Tack mamma! <3
Johanna Andersson

2012-10-16 | 21:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback