2012-10-17

Imorgon kl 08:15 lyfter planet som ska ta mig till Skellefteå. Det kommer att bli fantastiskt härligt att få en liten minisemester hemma i norrland tillsammans med mina nära och kära. Jag saknar verkligen alla! Ska ju även få träffa en ny liten person med, och det ser jag verkligen fram emot - min lilla gudson! ♥


Börjar landa mer och mer i mitt beslut att vända blad och börja på ett nytt kapitel i mitt liv, men jag har inte fattat det helt ännu. Jag har 36 arbetsdagar kvar. Det är inte speciellt mycket om man tänker efter..
 
Ja, i vilket fall som helst så måste jag börja packa inför flygresan imorgon. Så typiskt mig, ute i sista minuten som vanligt. Hahaha!
 
 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback