2013-01-02

Hej på er där hemma! Vill bara meddela er att vi har det jättebra här borta! :) Det har hänt en del sen sist jag skrev här..

Vi lämnade New York för 7 dagar sen och har varit i Mexico sedan dess. Vi har träffat ett jättegulligt par från Uppsala som vi hängt med några dagar, men de åkte hem idag. Tråkigt, men vi har sagt att vi får se till att ses hemma i Sverige igen.

Sen på självaste nyårsafton gick Erik ner på knä och friade till mig. Det hade jag faktiskt inte väntat mig, men jag blev otroligt glad. Självklart svarade jag ja! ❤

Ja, det är väl lite kort sammanfattat om vad som hänt och vad vi haft för oss! :)


Kommentarer
Annica säger:

Fantastiskt vilken underbar resa ni gör..och vilka fina minnen ni får med er! Så glad och lycklig för er skull. Kram.

2013-01-03 | 09:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback