2013-01-22

Stockholm är soligt och fint idag.. men SVINKALLT!!! Eller ja.. det är "bara" -8°C. Men det känns som minst -35°C. Det blåser lite och kylan känns in i märgen när man är ute. Burr!

Har precis slängt i mig lite lunch och ska sätta mig och gå igenom anteckningarna från dagens lektion hade jag tänkt. Sen måste jag läsa en hel del litteratur med. Det är väldigt mycket och lite förvirrande så här nu i början av terminen. Känner att jag vill få ett grepp om allting.. Men det kommer nog så småningom!
 


Vi har fått hem våra ringar idag med. Är supernöjd! Kan knappt slita blicken från handen. Den är så himla blank och fin! Jag har ju haft den provisoriska ringen fram till idag, men kan säga nu att den känns som en leksaksring i jämförelse! Den nya ringen är såååå mycket mer "jag". Känns helt perfekt! ♥


Nej, nu måste jag skriva! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback